1 824 läst ·
13 svar
2k läst
13 svar
smilies
Men var ändrar man då? Jag har ett svagt minna av att det ska stå visa smileys eller något liknande någonstans 
Ahopp! Under svarsrutan här står det Ytterligare inställningar, Övriga inställningar och där finns en ruta med Tillåt INTE smilies i diskussionen. Kan det vara så att den är ibockad
Ahopp! Under svarsrutan här står det Ytterligare inställningar, Övriga inställningar och där finns en ruta med Tillåt INTE smilies i diskussionen. Kan det vara så att den är ibockad
morsan skrev:
Vad är väl en bal på slottet...........?
Alldeles alldeles underbar.......!
Hurra...!
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Fixat!
Klicka här för att svara
