Jag anser att vi behöver fler smilies som vi kan välja mellan. Sitter endel på ett annat forum, och där har dom kanske trettio olika smilies, och det tillför faktiskt diskussionerna liv och även hur den bakom inlägget tänker.
Så, varför inte pröva att lägga till t ex tio smilies till att börja med, skulle det inte ge nåt, fine då hoppar vi det.
Så, varför inte pröva att lägga till t ex tio smilies till att börja med, skulle det inte ge nåt, fine då hoppar vi det.
5.2 racing skrev:Jag anser att vi behöver fler smilies som vi kan välja mellan. Sitter endel på ett annat forum, och där har dom kanske trettio olika smilies, och det tillför faktiskt diskussionerna liv och även hur den bakom inlägget tänker.
Så, varför inte pröva att lägga till t ex tio smilies till att börja med, skulle det inte ge nåt, fine då hoppar vi det.
Ingen som gillar min ide? Vafan, tänk om jag hade haft en smilie nu som slog en annan smilie i huvudet. Fatta va kul vi skulle ha!
Aaaahh... Äntligen.
Vem bestämmer om permanenta lösningar? Är det Marlene? Isåfall tycker jag att hon skall agera för en god sak. Mer smilies!
www.maskinisten.net är en bra smilieförebild.
Vem bestämmer om permanenta lösningar? Är det Marlene? Isåfall tycker jag att hon skall agera för en god sak. Mer smilies!
www.maskinisten.net är en bra smilieförebild.
Det är fullt tillräckligt med de simlies som finns. Det här forumet har fortfarande en skapligt seriös ton, och den ska vi inte sjabbla bort genom att späcka inläggen med tramsiga bilder.
Om man nu absolut måste visa någon slags känsla så duger ju faktiskt de klassiska kolon-streck-parentes alldeles utmärkt.
Om man nu absolut måste visa någon slags känsla så duger ju faktiskt de klassiska kolon-streck-parentes alldeles utmärkt.
Det finns inget motsatsförhållande mellan "seriös" och användandet av små hälsningsfigurer sk "smileys", det handlar om situationsanpassning. Tar man sig själv på för stort allvar och saknar distans tappar man till slut trovärdigheten.andersmc skrev:Det är fullt tillräckligt med de simlies som finns. Det här forumet har fortfarande en skapligt seriös ton, och den ska vi inte sjabbla bort genom att späcka inläggen med tramsiga bilder.
Om man nu absolut måste visa någon slags känsla så duger ju faktiskt de klassiska kolon-streck-parentes alldeles utmärkt.

Fel. Dom smilies som finns är helt obrukbara. Hyfsat 90-tal.andersmc skrev:Det är fullt tillräckligt med de simlies som finns. Det här forumet har fortfarande en skapligt seriös ton, och den ska vi inte sjabbla bort genom att späcka inläggen med tramsiga bilder.
Om man nu absolut måste visa någon slags känsla så duger ju faktiskt de klassiska kolon-streck-parentes alldeles utmärkt.




![free-party-smileys-489[1].gif](https://static.byggahus.se/attachments/images/medium/25/25156-2fc4acb3cf5893239ba33f9e6e10a675.jpg)