Hallo,
Upptäckte just att man inte kan skriva ett inlägg med fler än 4 smilies i... Då måste man välja "tillåt inte användadet av smilies in inlägges" eller ta bort ett par.
Smilies borde väl ändå inte räknas som bilder?
Lite störande:
# Du har inkluderat 7 bilder i ditt inlägg. Du är begränsad till att använda 4 bilder så var vänlig och gå tillbaka och korrigera problemet och fortsätt sedan.
Mvh
Stefan
Upptäckte just att man inte kan skriva ett inlägg med fler än 4 smilies i... Då måste man välja "tillåt inte användadet av smilies in inlägges" eller ta bort ett par.
Smilies borde väl ändå inte räknas som bilder?
Lite störande:
# Du har inkluderat 7 bilder i ditt inlägg. Du är begränsad till att använda 4 bilder så var vänlig och gå tillbaka och korrigera problemet och fortsätt sedan.
Mvh
Stefan
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Oj, det visste jag inte. Ska kolla om det går att exkludera smilies i räkningen av bifogade bilder.
Ett inlägg med fler än fyra smilies måste väl räknas som störande?stew skrev:Hallo,
Upptäckte just att man inte kan skriva ett inlägg med fler än 4 smilies i... Då måste man välja "tillåt inte användadet av smilies in inlägges" eller ta bort ett par.
Smilies borde väl ändå inte räknas som bilder?
Lite störande:
# Du har inkluderat 7 bilder i ditt inlägg. Du är begränsad till att använda 4 bilder så var vänlig och gå tillbaka och korrigera problemet och fortsätt sedan.
Mvh
Stefan
Klicka här för att svara

