B Badger #1 Medlem · 423 inlägg 13 feb 2007 13:05 Badger Medlem 423 inlägg 13 feb 2007 13:05 #1 Varför inga smilies????
J jon_h #2 Medlem · Uppsala · 7 851 inlägg 13 feb 2007 13:58 jon_h Medlem Uppsala 7 851 inlägg 13 feb 2007 13:58 #2 Lite längre ner finns en tråd med titeln smilisar: http://www.byggahus.se/forum/feedback/59956-smilisar.html#post405075
Lite längre ner finns en tråd med titeln smilisar: http://www.byggahus.se/forum/feedback/59956-smilisar.html#post405075
B Badger #3 Medlem · 423 inlägg 13 feb 2007 14:07 Badger Medlem 423 inlägg 13 feb 2007 14:07 #3 Tackar (skriver lite mer pga krav på TIO tecken)