961 läst ·
3 svar
961 läst
3 svar
Slog på golvvärmen för tidigt
Hej vårat badrum är flytspacklat för ca tre veckor sedan och lagt våtrumsmatta.
På måndag var elektrikern och kopplade in golvvärmen och han kollade så att den funkade men igår kväll märkte sambon att den stod på 23 grader
Den har visat 16 grader annars och nu låter det som knäppande ljud då och då som att det spricker eller nått, är det nått man ska oroa sig för att det kan spricka och slita hål i våtmattan eller nått?
På måndag var elektrikern och kopplade in golvvärmen och han kollade så att den funkade men igår kväll märkte sambon att den stod på 23 grader
Den har visat 16 grader annars och nu låter det som knäppande ljud då och då som att det spricker eller nått, är det nått man ska oroa sig för att det kan spricka och slita hål i våtmattan eller nått?
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
