Hej vårat badrum är flytspacklat för ca tre veckor sedan och lagt våtrumsmatta.
På måndag var elektrikern och kopplade in golvvärmen och han kollade så att den funkade men igår kväll märkte sambon att den stod på 23 grader
Den har visat 16 grader annars och nu låter det som knäppande ljud då och då som att det spricker eller nått, är det nått man ska oroa sig för att det kan spricka och slita hål i våtmattan eller nått?
 
Det knäppande ljudet är kanske termostatens relä som kopplar in golvvärmen.
 
E etompau skrev:
Det knäppande ljudet är kanske termostatens relä som kopplar in golvvärmen.
Hej tack för svaret men den är avstängd nu så tror inte det kan vara det
 
A anteli skrev:
Hej tack för svaret men den är avstängd nu så tror inte det kan vara det
Märkte nu att det där ljudet var från badrumsfläkten som låter lite från spjället när det blåser ute det.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.