Ja, det va en skrattrik kväll i ett väldigt trevligt sällskap medelålders snickare.:geek:

• Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
Synd man inte kunde vara med, nästa gång hoppas jag på!

• Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
Ola C Ola C skrev:
Ja, det va en skrattrik kväll i ett väldigt trevligt sällskap medelålders snickare.:geek:
Nästan rätt;) knappt någon som var medelålders ju! Ett helt gäng av oss var yngre och en trevlig herre med senilsnöre på glasögonen menade att dessa gjorde att han redan hade passaerat denna eminenta ålder!

• Gilla
Ola C
  • Laddar…
P Pysslarn skrev:
Stort tack till alla för en trevlig och utvecklande dag i gott sällskap och framför allt tack till dig Daniel som arrangerar de här dagarna.
Tack också för ännu en lyckad kväll på Glorias med intressanta samtal och många skratt. Vi lyckades ju tom överrösta den finländska klacken... :)

//Ronnie
Märkligt att de stackars finnarna inte hade en chans trots att de vann m 5-1? Jag oroade mig helt i onödan!

Verkligen , ett stort tack till Daniel som så frikostigt bjuder på sin kunskap, tid och framförallt fika:-)
samt den fina bonusen med Pär och all hans kunskap kring snickeri... Ser verkligen fram emot höstens sammankomst.
Planeringen var att hänga på i Lund men dessvärre satt barnhämtning/lämning käppar i hjulet så tiden räckte inte till.

Tack än en gång!

• Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
Microkatten
Instämme i hyllningskören! Även om jag bara var med en stund på dagen så var det trevligt att träffa folk IRL och samtidigt få veta allt om sicklar, plus Pärs bonusvisning av arbetsbänk och japanhyvel!

Tack Daniel!

• Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
Även jag instämmer, det var en fantastiskt trevlig och lärorik dag. För en gång skull hade jag tänkt knäppa några bilder man hade lyckats lämna telefonen hemma i morgonförvirringen. Även sonen var nöjd, lite segt med en massa snack i början förstås men när han väl fick tag på en sickel som var tillräckligt tunn för att han skulle kunna hantera den så fick han snart in tekniken och jobbade på riktigt bra med att sickla bort lacken från sitt lilla skrin.

En väldigt trevlig kväll var det också om än lite märkligt att inte finnarna hade mer att sätta emot i rummet intill.

• Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
jac jac skrev:
Även jag instämmer, det var en fantastiskt trevlig och lärorik dag. För en gång skull hade jag tänkt knäppa några bilder man hade lyckats lämna telefonen hemma i morgonförvirringen. Även sonen var nöjd, lite segt med en massa snack i början förstås men när han väl fick tag på en sickel som var tillräckligt tunn för att han skulle kunna hantera den så fick han snart in tekniken och jobbade på riktigt bra med att sickla bort lacken från sitt lilla skrin.

En väldigt trevlig kväll var det också om än lite märkligt att inte finnarna hade mer att sätta emot i rummet intill.
Han kom verkligen igång, kul att se!

Fast din telefon tar ju så dåliga bilder att du lika gärna kunde ritat av oss genom suddiga skyddsglasögon :)

phl phl skrev:
Fast din telefon tar ju så dåliga bilder att du lika gärna kunde ritat av oss genom suddiga skyddsglasögon
Det var jag som skrev att jag hade tänkt ta bilder med MIN telefon. Varför skulle jag använda Daniels telefon?

Ni hänger inte alls med, jag har en ny telefon. Den tar utmärkta bilder. I alla fall jmf med den gamla! ;)

Isåfall så ber jag så hemskt mycket om ursäkt medan jag väntar på phl's ursäkt till mig.
Det var ju ett onödigt påhopp av mig att försöka antyda att du inte hänger med på den senaste tekniken.

• Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
Phl gillar ju inte iProdukter, så han tillskriver dem alla möjliga dåliga egenskaper av bara farten.:D

jac jac skrev:
Isåfall så ber jag så hemskt mycket om ursäkt medan jag väntar på phl's ursäkt till mig.
Det var ju ett onödigt påhopp av mig att försöka antyda att du inte hänger med på den senaste tekniken.
:crysmile::crysmile::crysmile:....inga kommentarer....

Men vad är det här, ni är för många som skriver här i tråden... en, max två kan jag hantera. Nu blev det svårt och jag vet inte vad jag själv skrivit. Jag loggar ut.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.