9 238 läst ·
59 svar
9k läst
59 svar
Sliparedag blir Sickeldag 12/5 (ink ljugaröl!)
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 704 inlägg
Synd man inte kunde vara med, nästa gång hoppas jag på!
Nästan rättOla C skrev:
Märkligt att de stackars finnarna inte hade en chans trots att de vann m 5-1? Jag oroade mig helt i onödan!P Pysslarn skrev:
Verkligen , ett stort tack till Daniel som så frikostigt bjuder på sin kunskap, tid och framförallt fika
samt den fina bonusen med Pär och all hans kunskap kring snickeri... Ser verkligen fram emot höstens sammankomst.
Planeringen var att hänga på i Lund men dessvärre satt barnhämtning/lämning käppar i hjulet så tiden räckte inte till.
Tack än en gång!
samt den fina bonusen med Pär och all hans kunskap kring snickeri... Ser verkligen fram emot höstens sammankomst.
Planeringen var att hänga på i Lund men dessvärre satt barnhämtning/lämning käppar i hjulet så tiden räckte inte till.
Tack än en gång!
Instämme i hyllningskören! Även om jag bara var med en stund på dagen så var det trevligt att träffa folk IRL och samtidigt få veta allt om sicklar, plus Pärs bonusvisning av arbetsbänk och japanhyvel!
Tack Daniel!
Tack Daniel!
Även jag instämmer, det var en fantastiskt trevlig och lärorik dag. För en gång skull hade jag tänkt knäppa några bilder man hade lyckats lämna telefonen hemma i morgonförvirringen. Även sonen var nöjd, lite segt med en massa snack i början förstås men när han väl fick tag på en sickel som var tillräckligt tunn för att han skulle kunna hantera den så fick han snart in tekniken och jobbade på riktigt bra med att sickla bort lacken från sitt lilla skrin.
En väldigt trevlig kväll var det också om än lite märkligt att inte finnarna hade mer att sätta emot i rummet intill.
En väldigt trevlig kväll var det också om än lite märkligt att inte finnarna hade mer att sätta emot i rummet intill.
Han kom verkligen igång, kul att se!jac skrev:
Även jag instämmer, det var en fantastiskt trevlig och lärorik dag. För en gång skull hade jag tänkt knäppa några bilder man hade lyckats lämna telefonen hemma i morgonförvirringen. Även sonen var nöjd, lite segt med en massa snack i början förstås men när han väl fick tag på en sickel som var tillräckligt tunn för att han skulle kunna hantera den så fick han snart in tekniken och jobbade på riktigt bra med att sickla bort lacken från sitt lilla skrin.
Produkter som diskuteras: "skyddsglasögon"
Skyddsglasögon
Skyddsglasögon är ett oumbärligt tillbehör för att skydda dina ögon från potentiella skador orsakade av skräp, damm, kemikalier eller intensivt ljus under arbete. Vårt sortiment av skyddsglasögon erbjuder högkvalitativa produkter som
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden