9 238 läst ·
59 svar
9k läst
59 svar
Sliparedag blir Sickeldag 12/5 (ink ljugaröl!)
Sonen (11,5 år) har gjort ett litet skrin i träslöjden som han ville behandla med vit Osmo dekorvax. Tyvärr så hade han redan lackat med något så jag förklarade att lacken nog måste slipas bort först. Sedan så kom jag på att sickeln ju är perfekt till detta. Så jag föreslog att han skulle hänga med och nu är han väldigt entusiastisk över detta. Han får dock åka hem innan det är dags för öl med finnarna.
Verktygstokig
· Halland
· 8 317 inlägg
Lugnt, jag har lagt ut ett kanelbullespår som leder in under planhyveln. @phl kommer hiva upp hyveln som om den vore frigolit för att komma åt kakorna.Frustrator skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Stenhård vill jag nog inte säga men visst har jag tränat lite.Ola C skrev:
Insåg att lite soft stavgång med goa pensionärer räckte mer än väl för att hålla jämna steg med vissa av de lite mer tävlingsinriktade i gänget och kunna gå hela vägen på Glorias. Kommer att bli mysigt!
//Ronnie
Verktygstokig
· Halland
· 8 317 inlägg
Inte jag heller..inte alls avundsjuk..nä...laddar för att jobba natt..Shakula skrev:
Men ni där nere, tänk inte på oss..bara ha kul.. !
Nästa gång hoppas jag att jag ska kunna hänga på.
Nu tillbaka efter en lärorik dag och en kul kväll. Tack alla ni som delar med er av er kunskap men framförallt till Daniel för arrangemanget!
Stort tack till alla för en trevlig och utvecklande dag i gott sällskap och framför allt tack till dig Daniel som arrangerar de här dagarna.
Tack också för ännu en lyckad kväll på Glorias med intressanta samtal och många skratt. Vi lyckades ju tom överrösta den finländska klacken...
//Ronnie
Tack också för ännu en lyckad kväll på Glorias med intressanta samtal och många skratt. Vi lyckades ju tom överrösta den finländska klacken...
//Ronnie