6 902 läst ·
24 svar
7k läst
24 svar
Skulle ni behålla eller riva?
Självbyggare
· Stockholm
· 8 591 inlägg
Behåll, byt ev ut insatsen mot en som har konvektion utan hjälp av en elfläkt. Öppna upp ett hål ovan insatsen för bättre värmecirkulation. Putsa om stocken. Fixa sen fram en fåtölj, drick en öl och njut av livet.
Jag säger som de flesta behåll! Men naturligtvis behövs en uppfräschning och i denna skulle det för mig ingå att gör en vettig lösning på sladdeländet för det där ser inte klokt ut...Nötegårdsgubben skrev:
Sotet ovanför:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
måste väl vara från tiden före insatsen? Det mesta borde gå att få bort för det ser inte kul ut.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden