Ibland tar trådar här lite märkliga negativa vändningar tyvärr. Det är synd och onödigt.

Hade jag byggt ett hus och upptäckt det du råkat ut för hade det bara varit en sak som gällt för den byggfirman. Gör om och gör rätt!

• Gilla
iLogic
  • Laddar…
@iLogic det minsta som ska vara konsekvensen är att luffarfirmor som arbetar på detta sätt namnges offentligt så fler slipper att anlita dom.

EDIT: vi låter tråden vara öppen tills jag fått svar från byggaren

Redigerat:
  • Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
Andreas_kalmar Andreas_kalmar skrev:
@iLogic det minsta som ska vara konsekvensen är att luffarfirmor som arbetar på detta sätt namnges offentligt så fler slipper att anlita dom.
är det mindre firmor så kan det såklart finnas en vits med att avråda folk från att anlita dom. men i mitt fall så är byggaren en av dom största man kan hitta, så där är det svårt att se mitt exempel som något generellt för företaget.

• Gilla
Andreas_kalmar
  • Laddar…
I iLogic skrev:
Tråden kan låsas av moderatorer nu
Nja, vi vill ju veta vad byggfirman svarar.

useless useless skrev:
Nja, vi vill ju veta vad byggfirman svarar.
ja det kan finnas en vits med det. Men jag väntar mig inget svar detta året. Tror mitt ärende hamnar långt ner på deras priolista

Om du behöver utrymme för pluggen är det väl bara att fortsätta att borra in i ”skräpet”?

S christoffer09 skrev:
Om du behöver utrymme för pluggen är det väl bara att fortsätta att borra in i ”skräpet”?
Borde funka bra... Det verkar dock viktigare att konstatera att det är fel!!? än att skruva fast skåp-helvetet på väggen, hur svårt kan det vara

• Gilla
Xaktly
  • Laddar…
Excel
I iLogic skrev:
ja det kan finnas en vits med det. Men jag väntar mig inget svar detta året. Tror mitt ärende hamnar långt ner på deras priolista
Jag tror de kommer ignorera dig, risken är nog att du får vänta 5 år innan skåpet blir monterat. Om nu skräpet är ett hinder.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.