Vårt hus som är byggt 1875 har tre skorstenar. När vi bytte plåttaket för 15 år sedan fick vi mura om den övre delen på skorstenarna. Jag ser nu att allt fler sätter huvar på sina skorstenar. Jag funderar på om vi borde göra det också. Vad tycker ni? Viktigt för att undvika skador eller onödigt och dyrt?