skakar gör den om du sätter ned den snett mot det du ska slipa.
Du ska heller i princip inte trycka något, vakumet från dammsugaren räcker.
 
Fnularn skrev:
Ni som har gex 150 turbo. Min maskin viberar som s@tan, jag har mjuka sliplattan på. Kör jag på lite högre hastighet så skakar maskinen väldigt mycket.
Det kan vara så att du har för hög sugkraft från dammsugaren, testa att skruva ner den.
 
Ja Rotexarna blir iaf bångstyriga med för högt sug på dammsugarna.
 
fortfarande ingen som vet något om bandsliptillsats till vinkelslip?
 
Nimajneb skrev:
Sorry dom finns visst på 3 resp 5 meter, jag har den tunna 5m slangen då jag inte vill ha ett tungt släp efter mig när jag slipar/sågar mm

Fråga på närmsta affär.
Mer info här:
[länk]
Hittade 5 meters slangen på K-rauta idag för 339:- så jag slog till, Tack för tipset!

Har även slipat en del idag med Boschen och är mycket nöjd med vad den presterade, Men jag inser nu hur mycket jobb det kommer att bli när jag ska slipa och måla om trappan.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.