Hej! Vi ska lägga om tak och befintliga läkt är 25x30 samt 25x25 (gamla grejer från 60 ).
Det är radhus med tak som löper slätt genom hela längan. Anses det vara OK att ha en nivåskillnad på 5mm mellan vårat och grannes? Klarar vi oss utan en täck/skiljeplåt?
Tack på förhand.