7 399 läst ·
34 svar
7k läst
34 svar
Skillnad på slipmaskiner?
Done.MathiasS skrev:
Upplever den som smidigare en den gröna boschen och avverkar lika bra eller bättre. Snurrbroms är trevligt och är väl standard på maskiner i dag kanske.
Enligt Bosch 'hantverkartidning' verkar man få 150Turbon i systainer nu, om än tillfälligt.
Eller är det kanske bara så att en tom systainer medföljer och slipen levereras i 'resväskan'?
Eller är det kanske bara så att en tom systainer medföljer och slipen levereras i 'resväskan'?
Har beställt en Bosch GEX 150 turbo, återkommer med input om maskinen, det ska slipas en trappa och ett köksbord + lite annat.
Japp har en kärcher som funkar ok.
Sorry dom finns visst på 3 resp 5 meter, jag har den tunna 5m slangen då jag inte vill ha ett tungt släp efter mig när jag slipar/sågar mmTHE MACHINE skrev:
Fråga på närmsta affär.
Mer info här:
http://www.bosch-pt.se/accboptocs2-...2BF8887BD568CA956.s038?ccat_id=134705&lang=sv
Ja har bara kört den med den medföljande plattan (medium? eller är det den mjuka tro) och ja kan inte påstå att maskinen skakar/vibrerar.
Inte mer än vad jag 'antar' är normalt för en excenterslip då.
Tilläggas bör att jag är en glad amatör så..
Inte mer än vad jag 'antar' är normalt för en excenterslip då.
Tilläggas bör att jag är en glad amatör så..