Jag vet inte om du menar riktigt skiffer eller kakel/klinker med skifferutseende. Antingen får du köra med riktigt skiffer eller så en frostsäker variant av klinker med skifferutseende. Limma funkar såklart inte, utan du får sätta enligt konsens alla regler, dvs. med fulltäckt fix (av rätt sort) eller i möjligen enligt en gamla skolan - i cementbruk. Kolla anvisningar för klinker utomhus.
Det värsta är att jag oproffsigt nog, visade bilderna för min fru....
Så nu gick hon igång - det var som att peta in en polett i en maskin. Nu kommer hon tjata hela vintern om hur vi ska bygga om vårt hus...Utan att inse hur mycket jobb det är.
Du har gjort ett riktigt imponerande bygge! Hela huset skriker ut snickarglädje.
Så nu gick hon igång - det var som att peta in en polett i en maskin. Nu kommer hon tjata hela vintern om hur vi ska bygga om vårt hus...Utan att inse hur mycket jobb det är.
Du har gjort ett riktigt imponerande bygge! Hela huset skriker ut snickarglädje.
Tyresö skrev:Det värsta är att jag oproffsigt nog, visade bilderna för min fru....
Så nu gick hon igång - det var som att peta in en polett i en maskin. Nu kommer hon tjata hela vintern om hur vi ska bygga om vårt hus...Utan att inse hur mycket jobb det är.
Du har gjort ett riktigt imponerande bygge! Hela huset skriker ut snickarglädje.
*ASG* Kan du inte spela in det hon säger å lägga ut på nätet *Leer*
Klicka här för att svara

