9 885 läst ·
141 svar
10k läst
141 svar
Skåningar (och andra)
Late call, men jag dyker upp om plats finnes. Mat är av mindre intresse för egen del, finns Hof blir jag desto gladare. Bor på lagom krypavstånd, även om det förhoppningsvis krävs tyngre artilleri än nämnda Hof för att ett krypa-hem-scenario skall bli aktuellt ;-)
Måste dessvärre erkänna, jag är inte bara byggar- utan även sportnörd. Mannen på bilden är inte Vinnie Jones (Lock stock) men han befinner sig absolut i rätt delforum, Alexander Karelin aka Lyftkranen från Sibirien. Outstanding är bara förnamnet, hade sammanlagt 120-1 i poäng (eller liknande) på den nästan lika outstanding tvåan i världen som var Tomas Johansson.
Skrattade gott när jag såg Daniels nya (inte nu längre alltså) avatar, en lyftkran för en kille som är guru i ett verktygsforum, även om kanske en bild på en drink innehållande vodka och apelsinjuice, eller möjligen en bild på pingisspelaren Kjell Johansson kanske passat ännu bättre...
Det borde jag såklart ha tänkt påyens skrev:
Ja men då ses vi väl om ett par timmar då?
Är det någon som har Festoolkepsen på och samlar in fåren?
En annan sak förresten. Kanske lite sent påtänkt, men är det nån vänlig själ som har en påse till en CTL mini över? Jag byter gärna mot en öl! Det kan väl vara ett bra pris? Jag blir aldrig färdig till att åka och köpa en, lite blyg inför de där firmorna som egentligen inte vill hantera oss privatister och med tanke på hur lite tid jag lägger nere i verkstan kommer en påse att räcka ett par år. Annars blir det att fortsätta köra utan och då håller väl snart inte filtret längre.
En annan sak förresten. Kanske lite sent påtänkt, men är det nån vänlig själ som har en påse till en CTL mini över? Jag byter gärna mot en öl! Det kan väl vara ett bra pris? Jag blir aldrig färdig till att åka och köpa en, lite blyg inför de där firmorna som egentligen inte vill hantera oss privatister och med tanke på hur lite tid jag lägger nere i verkstan kommer en påse att räcka ett par år. Annars blir det att fortsätta köra utan och då håller väl snart inte filtret längre.
Inga problem, jag plockar med mig en påseRopa skrev:Ja men då ses vi väl om ett par timmar då?