9 882 läst ·
141 svar
10k läst
141 svar
Skåningar (och andra)
Jag har ingen påse men jag tycker inte Theofils i Malmö är så där värst ointresserade av att hantera privatpersoner (så länge du inte får en viss kille, han verkar aldrig intresserad vad man än frågar om). Passa på och åk dit någon gång under tors-fred-lörd nästa vecka, då har de öppet hus och demar massa fräcka Felder-maskiner.
Jag skäms att säga det. Men jag var faktiskt i Malmö idag och hade inte en tanke på att leta upp Theofils. 
Daniel: Veckla/blås upp påsen och lägg på bordet så lär vi alla hitta rätt i alla fall. Nästan lika effektivt i sammanhanget som en flagga.
Daniel: Veckla/blås upp påsen och lägg på bordet så lär vi alla hitta rätt i alla fall. Nästan lika effektivt i sammanhanget som en flagga.
Redigerat:
Ingen risk att vi inte syns Ropa, masses har ju med sin 260kg krogkombi - den fungerar också som ett extra bord om det skulle behövas: http://www.byggahus.se/forum/verktyg-maskiner-fordon/125361-hammer-c31-kombimaskin-2.html
Nu börjar ni ta med er verktyg också!Ropa skrev:Ja men då ses vi väl om ett par timmar då?
Är det någon som har Festoolkepsen på och samlar in fåren?
En annan sak förresten. Kanske lite sent påtänkt, men är det nån vänlig själ som har en påse till en CTL mini över? Jag byter gärna mot en öl! Det kan väl vara ett bra pris? Jag blir aldrig färdig till att åka och köpa en, lite blyg inför de där firmorna som egentligen inte vill hantera oss privatister och med tanke på hur lite tid jag lägger nere i verkstan kommer en påse att räcka ett par år. Annars blir det att fortsätta köra utan och då håller väl snart inte filtret längre.
Det blir inte svårt att känna igen vilka ni är. Det är bordet med en massa män som sitter och torrgasar med batteridrivna verktyg, färeträdesvis Festool och Makita.
Kan ni inte filma spektaklet och lägga ut på tuben?
Jaja, en hamburgare och en burk pripps 2,8 blev fredagsmyset för mig.Ropa skrev:
Hoppas ni sitter och har det riktigt trevligt där nu.
mattias, vi ska inte deppa.
Förutsättningarna är ju lite olika. Dom kan arrangera mötet i Veberöd, sen är det krypavstånd hem, varhelst man bor i östra Danmark.
När jag körde runt där för nåt år sen fick jag liksom någon sorts omvänd lappsjuka. Man såg alltid minst ett hus framför sig och samtidigt minst ett i backspegeln, hela tiden.