Trevligt! Min byggkollega svärfar är informerad om att det inte blir något byggande nästa fredagkväll pga diskussioner om festool och best tool och allt mellan...

Gött!

Uppar för sista gången! Det är på fredag det gäller alltså!

U bet! Är i Lysekil hela veckan på tjänsteresa men jag har sagt att jag måste vara hemma till fredagkväll!!! Ska ni andra äta där eller eller enbart flytande föda?

Jag tänkte svulla en pubmacka, burgare eller liknande. Äta bör man...

Redigerat:
Jag har tyvärr inte möjlighet att komma.Jag har fått jobba kvällar ett bra tag nu för att komma ikapp efter min svininfluensa.Det ser ut som om fredagen också får stryka på foten. Sorry

phl skrev:
Kan inte annat än att hålla med. Kommer direkt från jobbet så då får man ha något i sig. Jag har ingen aning om vad de har på menyn men något finns det säkert som man kan trycka in...

phl skrev:
Det ser ut som att det löser sig på jobbfronten för min del, så jag har för avsikt att dyka upp. Jag kan också tänka mig att käka en burgare eller något annat som passar ihop med lite bira.

ikeahantverkaren skrev:
Jag har tyvärr inte möjlighet att komma.Jag har fått jobba kvällar ett bra tag nu för att komma ikapp efter min svininfluensa.Det ser ut som om fredagen också får stryka på foten. Sorry
Tråkigt när jobbet går ut över fritiden... fast åas kanske du blir rik? ;)

Ikeahantverkaren: Tråkigt, men får vi trevligt så blir det en repris i någon form!

Bygga_bo: Det var roligt att höra!

Då får man nästan ha namnskylt med Byggahus namn och riktigt namn eller så blir det som i militären, man kunde inte ett enda förnamn efter 15 månader ihop.

Masses skrev:
Då får man nästan ha namnskylt med Byggahus namn och riktigt namn eller så blir det som i militären, man kunde inte ett enda förnamn efter 15 månader ihop.
Jag har gått i samma tankar..
Namnskylt eller kanske sådär fint som man hade i första klass, skriv ditt namn på ett A4 - vik ihop det och ställ det framför dig på bänken :p

Ja, eller så kan man förlita sig på handskakningar och en personlig presentation ;)

Mikael_L
VA! Ser inte Daniel ut som han gör ????

(Eller phl för den delen ... ;))

:D :D

Jag får inte ha hästsvans för frun min. Daniel kanske skulle kunna stämma om man kisar... typ ;)

Hur ser du ut egentligen Mikael_L?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.