9 882 läst ·
141 svar
10k läst
141 svar
Skåningar (och andra)
Immobil....Då är allt klart.
Vi bestämmer att Centrum ligger i Kristianstad med omnejd.
Sedan har vi just nu 2 godkända stödklubbar
Lund (Södra Skåne och Danmark)
Västerås. (Norrland och Svealand)
Det hade varit trevligt om det fanns någon som kunde hålla ställningarna på västkusten och östkusten as well. Typ Halmstad och Kalmar.
Vi bestämmer att Centrum ligger i Kristianstad med omnejd.
Sedan har vi just nu 2 godkända stödklubbar
Lund (Södra Skåne och Danmark)
Västerås. (Norrland och Svealand)
Det hade varit trevligt om det fanns någon som kunde hålla ställningarna på västkusten och östkusten as well. Typ Halmstad och Kalmar.
Jag uppar denna lite - det är absolut inte försent att hänga på!
För våra lite mer långväga besökare så finns det utmärkta förbindelse med tåg. Från Lund C tar det max 3 minuter gående till Bishops. Det finns gott om tåg både norrut och söderut. Faktiskt även till Kristianstad - ni är välkomna göingar!
http://www.skanetrafiken.se/templates/StartPage.aspx?id=2182&epslanguage=SV
Fyll i "reseplaneraren" till vänster på skånetrafikens sida för att hitta lämplig transport.
Hitills är följande på, om jag har fattat det rätt? Kommer du så är det bara att skriva upp dig!
Namn
1. Daniel_n
2. PHL
3. Masses
4. Jac
5. Ikeahantverkaren -
6. Ropa (?)
7. CCPusher
8. mrVoodoo
9. Yens (?)
10. Mats B
11. Bygga_bo
12. Pims
13. erikssonjorgen (?)
14.
För våra lite mer långväga besökare så finns det utmärkta förbindelse med tåg. Från Lund C tar det max 3 minuter gående till Bishops. Det finns gott om tåg både norrut och söderut. Faktiskt även till Kristianstad - ni är välkomna göingar!
http://www.skanetrafiken.se/templates/StartPage.aspx?id=2182&epslanguage=SV
Fyll i "reseplaneraren" till vänster på skånetrafikens sida för att hitta lämplig transport.
Hitills är följande på, om jag har fattat det rätt? Kommer du så är det bara att skriva upp dig!
Namn
1. Daniel_n
2. PHL
3. Masses
4. Jac
5. Ikeahantverkaren -
6. Ropa (?)
7. CCPusher
8. mrVoodoo
9. Yens (?)
10. Mats B
11. Bygga_bo
12. Pims
13. erikssonjorgen (?)
14.
Redigerat:
P
PappasHammare
Medlem
· Skåne län
· 2 403 inlägg
PappasHammare
Medlem
- Skåne län
- 2 403 inlägg
F-n det hade varit kul att höra lite nörd snack. Får se om jag kan komma och titta till nån en timme. Beror på om dom har installerat klart VP eller inte.
Bra att det blev Lund för då är det ju bara att ta 166an hem
Bra att det blev Lund för då är det ju bara att ta 166an hem
Nog för att öl och trevligt sällskap är nåt jag gillar men 1600 km är lite väl långt. Hoppas ni får en trevlig kväll 
Det låter också väldigt trevligt. Först lite praktik (Pär h har förslag: http://www.byggahus.se/forum/verktyg-maskiner-fordon/127382-maelardalingar-och-andra.html) och sen lite öl och skrönorphl skrev:
Låter ju trevligt, gärna hos någon som bor så pass centralt då att man kan ta sig därifrån med någon form av tåg/buss/båt/inte-helt-galen-lång-taxiresa/helikopter/ubåt...umm..eller ja, tåg eller buss duger väl....
03:31 Daniel? Har du vuxit fast i forumet?
03:31 Daniel? Har du vuxit fast i forumet?