9 882 läst ·
141 svar
10k läst
141 svar
Skåningar (och andra)
Fan, det blev ju riktigt trevligt! Dessutom slank det ner en och annan bitter, double dog och gonzo 
Funderade lite på visa-upp-dag-konceptet som mattiasp lanserade i norrlänningstråden. Hade inte det varit något kul? Typ ta med någon pryl, visa upp något fiffigt eller bara snacka skit på en lämplig plats (inte pub). Det går säkert att husera något sådant jippo här i krokarna om intresset finns. Jag har hus och kan säkert svänga ihop lite mat eller något.
Funderade lite på visa-upp-dag-konceptet som mattiasp lanserade i norrlänningstråden. Hade inte det varit något kul? Typ ta med någon pryl, visa upp något fiffigt eller bara snacka skit på en lämplig plats (inte pub). Det går säkert att husera något sådant jippo här i krokarna om intresset finns. Jag har hus och kan säkert svänga ihop lite mat eller något.
Hej! Kul att det blev lyckat!phl skrev:Fan, det blev ju riktigt trevligt! Dessutom slank det ner en och annan bitter, double dog och gonzo
När det gäller visa-och-berätta-dagen så tycker jag att det är en förträfflig idé. Men det är Pär h på Ekerö, dvs i Stockholm som har lanserat den. Vi får se vem som får tummen ur och organiserar den. Själv har jag för lite plats.
Jag hade planer redan i somras att göra en sådan, på vårat ställe.
En där man visar upp och kollar in andras saker, avslutar med att grilla.
Men det rann ut i sanden till stora delar pga att infrastrukturen inte var tillräckligt väl uppbyggd då, så jag siktar på nästa sommar.
En där man visar upp och kollar in andras saker, avslutar med att grilla.
Men det rann ut i sanden till stora delar pga att infrastrukturen inte var tillräckligt väl uppbyggd då, så jag siktar på nästa sommar.
Absolut! En mycket trevlig kväll. Och dessutom möjligheten att få se en visa upp av den verkstad du beskrev att du så praktiskt fått till inom kort gångavstad från hemmet, till och med nära sängen.Daniel_N skrev:
-- Mats ---
Jag är övertygad om att ni alla kommer att inse fördelarna med att ha nära till alltMats Bengtsson skrev:
Jag stämmer in kören - öl, mat och verktygssnack med likasinnade är ett vinnande koncept. Det var ett himla trevlig gäng "byggahusare" som anslöt igår, vilket förstås bidrog till att kvällen blev lyckad! Vi får se till att göra om det i en eller annan form.
Tagga ner nu, verktygsnördar får väl vara lite coola!ACME skrev: