15 475 läst ·
220 svar
15k läst
220 svar
Skärpta lagar mot ip-tv kan bli verklighet
Jag bryr mig inte om teknikaliteter, för mig är det stöld, vilket jag tror att de flesta tycker som inte är uppväxta med piratpartiet.P Parkeringsvakten skrev:
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 376 inlägg
Jag kommer inte vinna mot idoter, men vad jag tycker får jag tycka.
Kul att du tycket det var roligt.
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 376 inlägg
Nä men mitt inlägg var bara ett tillägg till och kommentar på Appendix inlägg.J Jansson69 skrev:
Men med risk för att fullständigt blotta min juridiska okunskap kan man väl tänka att polisen och/eller dess huvudman har något att säga till om när ändringar i lagen diskuteras?
EDIT: dessutom finns det ju redan massor av saker "på deras bord" som aktivt och medvetet nerprioriteras. "Spaningsuppslag saknas" är ju en gammal favorit, även om ett helt klart case presenteras på silverfat.
Redigerat:
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 376 inlägg
trähandtag skrev:
trähandtag skrev:
Ja, istället för att kalla folk som inte håller med mig idioter eller ikläda mig rollen som talesman och påstå att dom flesta håller med mig väljer jag att skratta åt uppenbara galenskaper, det är korrekt.trähandtag skrev:
För mig har det absolut inget med Piratpartiet att göra utan det handlar om att jag tycker man bör använda språket så korrekt som man kan. Om någon slår dig på käften får du givetvis kalla det för stöld om du vill men det är också en felaktig beskrivning av händelsen som få skulle begripa. 😉trähandtag skrev:
Dvs exempelvis vid detta inlägg så är du kriminell och stjäl bilden från copyrights innehavaren?trähandtag skrev:
https://www.byggahus.se/forum/threads/humorhoernan.209511/post-4948158
👍B Bästerortarn skrev:
Svårt att veta men tror inte polisen önskar mer att göra där kan vi någ vara ense😉B Bästerortarn skrev:
B Bästerortarn skrev:
Varför har vi så KORKADE politiker (oavsett parti) i Sverige ?Redaktionen skrev:
Har idioterna hört talas om VPN ??
Jag kan sitta hemma och titta på colombiansk streamad TV utan att någon i Sverige kan se att jag gör detta.