Håltagning utfördes hos oss i veckan i samband med installation av ventilationssystem. Jag tog en titt på hålen inifrån källarutrymmet och det ser ut som håltagaren har råkat komma för nära betongbalken och den har därmed skadats ner till armeringen.
Är det något vi behöver åtgärda? Jag är mest orolig för korrosion i framtiden. Det blir kanske svårare att göra något efter att ventilationskanalen har kommit på plats.
Är det något vi behöver åtgärda? Jag är mest orolig för korrosion i framtiden. Det blir kanske svårare att göra något efter att ventilationskanalen har kommit på plats.
Klicka här för att svara

