Claes Sörmland #16 Medlem · 33 344 inlägg 7 maj 2022 10:16 Claes Sörmland Medlem 33 344 inlägg 7 maj 2022 10:16 #16 R rolflidvall skrev: Jo, det är sant. Jag fäste mig bara vid att "riktlinjer" nämndes så många gånger (4). Aldrig sett tidigare. Tror att det har att göra med att MÖD måste ta ställning till vad som innefattas i PBL 8 kap.15 § första stycket. Bred skrivning.
R rolflidvall skrev: Jo, det är sant. Jag fäste mig bara vid att "riktlinjer" nämndes så många gånger (4). Aldrig sett tidigare. Tror att det har att göra med att MÖD måste ta ställning till vad som innefattas i PBL 8 kap.15 § första stycket. Bred skrivning.
R rolflidvall #17 Husägare · Stockholm/Nacka · 408 inlägg 7 maj 2022 10:26 rolflidvall Husägare Stockholm/Nacka 408 inlägg 7 maj 2022 10:26 #17 Claes Sörmland skrev: Tror att det har att göra med att MÖD måste ta ställning till vad som innefattas i PBL 8 kap.15 § första stycket. Bred skrivning. Nu blev jag ju tvungen att kolla det Lite OT: Läste hela paragrafen och tredje stycket har jag aldrig noterat tidigare. Det känns ju rätt spännande.
Claes Sörmland skrev: Tror att det har att göra med att MÖD måste ta ställning till vad som innefattas i PBL 8 kap.15 § första stycket. Bred skrivning. Nu blev jag ju tvungen att kolla det Lite OT: Läste hela paragrafen och tredje stycket har jag aldrig noterat tidigare. Det känns ju rätt spännande.