K
Mats-S Mats-S skrev:
Nackdelen är väl att man måste hantera pucken via dess lokala webbgränssnitt då om man inaktiverar Cloud på den, eller? Rätta mig om jag har fel :)
Kräver också att man har wifi-täckning ut till uppfarten in i bilen. Det bästa är ju om man kan lägga en bekräftelse på knappen i appen eller om man lägger ut på hemskärmen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.