Jag har en Pulsonex OE som spetsvärme i mitt garage
Ibland börjar den inte pulsera ordentligt och automatiken löser ut så jag tänkte byta o-ringarna och munstycke i denna
Vet någon storlekarna på o-ringarna och vad det ska vara för flöde och vinkel på munstycket?
Det som sitter i nu är på 0,50 gallon/h och 45gr vinkel