Hej!
Instalerade en Grohe Sensia arena för ett tag sedan i samband med en badrumrenovering som jag och frugan skötte själva (förutom elektriker). Nu har jag kommit på i efterhand att jag minsan vill ha auto-spolning för fint ska det vara men hur jag än försöker så lyckas jag inte dra in kabeln för servomotorn.
Är det någon här som har lyckats med detta och vill dela med sig av sina tips och tricks?