Vi har planer på att sätta igen ytterdörren ni ser på bilden (om jag lyckas få med den...) och sätta dit ett fönster istället.
Problemet är bara..kan man lösa det på nåt snyggt sätt? Tegel är nog uteslutet eftersom vi inte har några tegelstenar i reserv.
Vi har en tillbyggnad på huset som har fjällpanel - skulle man kunna sätta det runt/under fönstret?
Går det att göra hyfsat snyggt eller ska vi helt lägga ner våra planer??
Problemet är bara..kan man lösa det på nåt snyggt sätt? Tegel är nog uteslutet eftersom vi inte har några tegelstenar i reserv.
Vi har en tillbyggnad på huset som har fjällpanel - skulle man kunna sätta det runt/under fönstret?
Går det att göra hyfsat snyggt eller ska vi helt lägga ner våra planer??
Ett Fast fönsterparti lika stort som dörren tycker jag känns som den smidigaste lösningen. Då kan man ha tegelramen kvar.
Sen kan man ju sätta sån där plastfilm som motsvarar vattrat glas på nederdelen om det skulle vara i badrummet
Sen kan man ju sätta sån där plastfilm som motsvarar vattrat glas på nederdelen om det skulle vara i badrummet
Klicka här för att svara
