Håller på med golvet på nedervåningen på ett hus från -79. Golvet skall ventileras med platon.
Kabelkanaler är ingjutna i plattan och där de kommer upp är det stora hål uppbilade i plattan, nästan 30x30 cm i vissa fall och 10-15 cm djupa. De flesta hålen är längs ytterväggarna men i köket är det nu ett mitt i golvet efter att jag rivit en mellanvägg
Hur sätter jag igen dessa på bästa sätt? Cement eller ex. flytspackel?