Håller på med golvet på nedervåningen på ett hus från -79. Golvet skall ventileras med platon.
Kabelkanaler är ingjutna i plattan och där de kommer upp är det stora hål uppbilade i plattan, nästan 30x30 cm i vissa fall och 10-15 cm djupa. De flesta hålen är längs ytterväggarna men i köket är det nu ett mitt i golvet efter att jag rivit en mellanvägg
Hur sätter jag igen dessa på bästa sätt? Cement eller ex. flytspackel?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.