Hej forumet!

Har ni någon bra tips på en produkt för att fylla i dessa hålen i en lättbetongvägg, så att jag kan sätta upp egna väggfästen?

Vanligt handspackel går väll inte så djup in i hålen?

• Hål i lättbetongvägg bredvid en rullgardin; personen söker produkt för att fylla hålen för att sätta upp väggfästen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ledsen
Fotografen
  • Laddar…
BirgitS
Husfix, det är en sorts betong som går att trycka in i hål.

• Gilla
Adamvest
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Husfix, det är en sorts betong som går att trycka in i hål.
Tror du det går att få ner i hålen riktigt? Min erfarenhet med massa som man spacklar är att det inte går in i hålen utan bara lägger en tunnare plugg över hålet.

BirgitS
Jag pratade med sambon som var den som fyllde igen våra hål/gropar och han säger att det är mjukt som vanligt snickerispackel och går att trycka in i hål. Men du kan inte ha det på en spackel(spade) och trycka med den utan mer trycka in med något som är format som en pinne (finger?), sen släta av med en spackel. Fördelen med husfix är att det inte krymper när det torkar och det blir starkt.

• Gilla
Adamvest
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Jag pratade med sambon som var den som fyllde igen våra hål/gropar och han säger att det är mjukt som vanligt snickerispackel och går att trycka in i hål. Men du kan inte ha det på en spackel(spade) och trycka med den utan mer trycka in med något som är format som en pinne (finger?), sen släta av med en spackel. Fördelen med husfix är att det inte krymper när det torkar och det blir starkt.
Okej tack! Ja jag skall se om jag hittar något i bra storlek för att trycka in i hålen.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.