Hej!
Håller på att renovera mitt badrum i källaren.
Tänkte att jag skulle sätta igen fönstret eftersom jag ska sänka taket samt att det i te kommer in något större mängd ljus.
Hur hade ni stängt igen det enklast?
 
  • Glasfönster högt upp på en källarvägg under renovering, omgivet av spackel och ommålad vit kant.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
murblock
 
Är det väldigt smutsiga glasblock eller varför släpper de inte in ljus? Man ser ju ventilen bredvid som lyser mycket starkare...

Annars är det bara att slå bort skiten och mura upp lecablock och putsa in dem så det livar med resterande vägg..
 
Det sitter väl under ett altangolv/trädäck nu.
Som Tobias säger, mura igen och putsa över.

Synd, för dagsljus in är ju alltid trevligt.
 
Fönstren ser ut som på bilden, de är mörkgula och släpper inte igenom något ljus alls. Förstår egentligen inte varför man satte in sådana fönster från början.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.