Hej!
Håller på att renovera mitt badrum i källaren.
Tänkte att jag skulle sätta igen fönstret eftersom jag ska sänka taket samt att det i te kommer in något större mängd ljus.
Hur hade ni stängt igen det enklast?
Håller på att renovera mitt badrum i källaren.
Tänkte att jag skulle sätta igen fönstret eftersom jag ska sänka taket samt att det i te kommer in något större mängd ljus.
Hur hade ni stängt igen det enklast?
Är det väldigt smutsiga glasblock eller varför släpper de inte in ljus? Man ser ju ventilen bredvid som lyser mycket starkare...
Annars är det bara att slå bort skiten och mura upp lecablock och putsa in dem så det livar med resterande vägg..
Annars är det bara att slå bort skiten och mura upp lecablock och putsa in dem så det livar med resterande vägg..
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Det sitter väl under ett altangolv/trädäck nu.
Som Tobias säger, mura igen och putsa över.
Synd, för dagsljus in är ju alltid trevligt.
Som Tobias säger, mura igen och putsa över.
Synd, för dagsljus in är ju alltid trevligt.
Klicka här för att svara

