Jag försökte få bort en fettfläck på trallen och använde västerbottensåpa. Nu blev det området ljusare (se bild). Behöver jag nu såpa om hela trallen eller avvakta och se om det grånar?
 
M Martina Frick Isberg skrev:
Jag försökte få bort en fettfläck på trallen och använde västerbottensåpa. Nu blev det området ljusare (se bild). Behöver jag nu såpa om hela trallen eller avvakta och se om det grånar?
Bilden syns ej.
 
Här är bilden
 
  • En träaltan med gråbruna plankor vid gränsen till en gräsmatta.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Låt det vara
 
  • Gilla
Civilpolisen och 2 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.