Jag försökte få bort en fettfläck på trallen och använde västerbottensåpa. Nu blev det området ljusare (se bild). Behöver jag nu såpa om hela trallen eller avvakta och se om det grånar?
Jag försökte få bort en fettfläck på trallen och använde västerbottensåpa. Nu blev det området ljusare (se bild). Behöver jag nu såpa om hela trallen eller avvakta och se om det grånar?