10 663 läst ·
25 svar
11k läst
25 svar
Sandlåda hur gör jag nu?!
Bowman
Husägare
· Västra götaland
· 1 066 inlägg
Bowman
Husägare
- Västra götaland
- 1 066 inlägg
Bowman
Husägare
· Västra götaland
· 1 066 inlägg
Bowman
Husägare
- Västra götaland
- 1 066 inlägg
Vet inte vart du bor men jag köpte i Gbg
Länkar så ser du prisuppgifter där iaf
http://www.alltimark.se/Prislista_DriveIn.aspx
Länkar så ser du prisuppgifter där iaf
http://www.alltimark.se/Prislista_DriveIn.aspx
Det som kallas leksand eller bakbar sand etc kan finnas på grustaget också. Bara att fråga efter bästa möjliga sanden till barnens sandlåda. Vårt grustag hade just en särskilt mixad sand för sandlåda som är perfekt att baka former med.Bowman skrev:
Hos oss betalar vi 100kr/släp eller 200kr/traktorsläp oavsett material så det är bara att fråga för att få rätt
Bowman
Husägare
· Västra götaland
· 1 066 inlägg
Bowman
Husägare
- Västra götaland
- 1 066 inlägg
Det låter ju bra!Lolle skrev:Det som kallas leksand eller bakbar sand etc kan finnas på grustaget också. Bara att fråga efter bästa möjliga sanden till barnens sandlåda. Vårt grustag hade just en särskilt mixad sand för sandlåda som är perfekt att baka former med.
Hos oss betalar vi 100kr/släp eller 200kr/traktorsläp oavsett material så det är bara att fråga för att få rätt
Får hoppas att dom har det i lokala grustaget!
Bowman
Husägare
· Västra götaland
· 1 066 inlägg
Bowman
Husägare
- Västra götaland
- 1 066 inlägg
Det blev bra tillslut.
Skall fylla på mer sand bara.
Det blev "murarsand" eller vad det kallades, och det verkar gå i typ 3 ton. Det blir ett par skottkärror.
(Speciellt om jag använder den rosa
)
Köpte allox rådsjursnät i plast som skydd mot katter och skruvade fast i ena sandlådans ena ände, och skruvade fast en planka i andra änden som "motvikt".
Funkar bra!
Skall fylla på mer sand bara.
Det blev "murarsand" eller vad det kallades, och det verkar gå i typ 3 ton. Det blir ett par skottkärror.
(Speciellt om jag använder den rosa
Köpte allox rådsjursnät i plast som skydd mot katter och skruvade fast i ena sandlådans ena ände, och skruvade fast en planka i andra änden som "motvikt".
Funkar bra!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bowman
Husägare
· Västra götaland
· 1 066 inlägg
Bowman
Husägare
- Västra götaland