13 851 läst ·
150 svar
14k läst
150 svar
Sålde en begagnad IPhone 12 nu vill köparen reklamera efter 3 dagar..
Du kommer aldrig bli av med detta problem nu. Hur har du tänkt göra? Ge dom pengar tillbaka? Då vill dom ha mer pengar, dom hittar fler fel, ännu mer pengar.Petesson skrev:
Hade du köpt något av mig och velat klaga så hade du inte hört ett knyst från mig, du får dra mig till tinget.
Absolut inte varför tror du det?RoTe skrev:
Ja du verkar vara allmänt otrevlig och svår att ha i göra med ingen säljare eller mäklare till yrket i alla fall kan jag slå vad om😉😂RoTe skrev:
DetS SueCia skrev:
Tror inte det är något fel på telefonen. Jag tror det är pappan som inte är nöjd med att hon köpt telefon utan att ta hjälp av honom.Petesson skrev:
Be henne komma o visa vad det är för fel på högtalaren…
Kommer nog en massa svepskäl att hon inte kan komma men behöver 700kr för att reparera 😀😀😀
Jag slängde ut tråden för att få andra synsätt och för att se om detta var något som förekom ofta..RoTe skrev:
Som sagt förut säljer en del varje år och har inte råkat ut för att någon ångrar/reklamerar ett köp emellan privatpersoner förut därav min förvåning..
En typisk svensk tjej och pappan heter Mats med ett väldigt vanligt efternamn så tror inte heller att dessa är bedragare i allmänhet..
Pappan var den som tog kontakt på blocket ifrån början och diskuterade skick och inhämtade info, sedan när han bestämde sig för köp så fick jag veta att det var för hans dotter och fick hennes nr för att göra upp affären..P Parkeringsvakten skrev:
Vad menar du? Låter man affären gå åter kan de knappast hitta flera fel eller begära mera pengar.RoTe skrev:
Noterat! En jag aldrig vill göra någon affär med helt klart.RoTe skrev:
Min äldsta är 19 och hon hade aldrig i livet velat att jag skulle ringa och diskutera nått sånt här med en kompis pappa.Petesson skrev:
Jag slängde ut tråden för att få andra synsätt och för att se om detta var något som förekom ofta..
Som sagt förut säljer en del varje år och har inte råkat ut för att någon ångrar/reklamerar ett köp emellan privatpersoner förut därav min förvåning..
En typisk svensk tjej och pappan heter Mats med ett väldigt vanligt efternamn så tror inte heller att dessa är bedragare i allmänhet..
Jag tror det är pappan som ogillar hennes köp.
Varför ska affären gå åter för något som köparen orsakat själv? Den fungerade vid försäljningstillfället. Hur kul är det att få tillbaka en telefon som är värd mycket mindre än när man sålde den?Alfredo skrev:
Du slipper göra affärer med mig, jag lovar.