Petesson
RoTe RoTe skrev:
Bara att du startat den här tråden visar på att du har problem och värre kommer det bli. Ännu en godtrogen svensk bites the dust.
Lägg av nu varför är du så bitter och otrevlig?

• Gilla
Peter Lundin1 och 11 till
  • Laddar…
RoTe
Petesson Petesson skrev:
Lägg av nu varför är du så bitter och otrevlig?
För att jag är realist och dessa trådar återkommer ständigt där godtrogna svenskar blir blåsta bara för dom inte vågar sätta en gräns.

• Arg
  • Haha
  • Gilla
Anonymiserad 671848 och 2 till
  • Laddar…
S SueCia skrev:
Tror du själv att telefonen spontant gått sönder?
Sånt händer.

S SueCia skrev:
alternativt att det inte ens är något fel på den.
Vad skulle de vinna på det? Att hon ångrat sig och vill låta köpet "gå tillbaka"?

• Haha
  • Gilla
Bästerortarn och 1 till
  • Laddar…
Petesson
RoTe RoTe skrev:
För att jag är realist och dessa trådar återkommer ständigt där godtrogna svenskar blir blåsta bara för dom inte vågar sätta en gräns.
Vad är det för gräns jag inte har satt? Jag har inte gett med mig på köparens krav utan bara svarat på smsen!
Hade jag köpt något av dig och du betet dig som du skriver hade jag blivit tokig😤
Det hör till vanligt hyfs att svara anser jag!

• Gilla
Anna_H och 9 till
  • Laddar…
S
Petesson Petesson skrev:
Allt kan ju hända, telefonen är 4.5 år gammal men att högtalarfunktionen plötsligt utan påverkan lägger av har jag aldrig hört..
Absolut, allt kan hända. Men sannolikheten är oerhört låg.
Dom kan ha tappat telefonen och det var det som gjorde att den gick sönder.

• Gilla
Bästerortarn och 1 till
  • Laddar…
Eftersom det är din dotters kompis som köpt den så bör du nog va lite smidig.

Högtalare funktionen är ju inget som går sönderbars så där. Be henne komma o visa vad som är fel till att börja med.

• Gilla
Anonymiserad 135652 och 3 till
  • Laddar…
S
Alfredo Alfredo skrev:
Sånt händer.

Vad skulle de vinna på det? Att hon ångrat sig och vill låta köpet "gå tillbaka"?
Troligtvis har dom förstört telefonen och försöker få TS att hantera problemet istället för dem själva.

• Gilla
S7200 och 1 till
  • Laddar…
S
P Parkeringsvakten skrev:
Eftersom det är din dotters kondom köpt den så bör du nog va lite smidig.

Högtalare funktionen är ju inget som går sönderbars så där. Be henne komma o visa vad som är fel till att börja med.
😆

• Haha
  • Gilla
ch75 och 2 till
  • Laddar…
Petesson
Eftersom det är din dotters kondom köpt den så bör du nog va lite smidig.
Skrev du fel?
Exakt som jag tänker men har inte bett dom att komma och visa..

S SueCia skrev:
Troligtvis har dom förstört telefonen och försöker få TS att hantera problemet istället för dem själva.
Klart det kan vara så men hur du kan bedöma att det "troligtvis" är så är för mig obegripligt. Är du månne synsk? 🤔

• Gilla
Mrs November
  • Laddar…
Petesson
S SueCia skrev:
Varför skulle man köpa en telefon för att förstöra den och försöka reklamera den vad vinner man på det?
Hennes telefon hon hade efter midsommar var inte vacker hela skärmen var trasig, så hon var i behov av en telefon och den jag sålde var i bra skick..

Petesson
RoTe RoTe skrev:
Vad har jag blivit blåst på? Sitter du och trollar eller är du bara allmänt otrevlig/onykter?

• Gilla
Peter Lundin1 och 3 till
  • Laddar…
Petesson Petesson skrev:
Varför skulle man köpa en telefon för att förstöra den och försöka reklamera den vad vinner man på det?
Man kan ju ha köpt den och råkat förstöra den.

• Gilla
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
Petesson
Alfredo Alfredo skrev:
Man kan ju ha köpt den och råkat förstöra den.
Ja så kan det vara har tänkt i dom banorna!
Därav kanske hon inte kan med att smsa kontakta mig själv utan går via pappan, vem vet🤷

• Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
Petesson Petesson skrev:
Därav kanske hon inte kan med att smsa kontakta mig själv utan går via pappan
Eller så tar hon bara hjälp av pappan när det blir ”strul” med en affär. Varken ovanligt eller svårbegripligt.

• Gilla
Petesson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.