Nice med bastu.
Läste att man bör stryka på båtfernissa på fönsterkarmarna, särskilt nedtill för att slippa en fuktskadad fönsterkarm i bastun. Men detta har du säkert full koll på =)
Läste att man bör stryka på båtfernissa på fönsterkarmarna, särskilt nedtill för att slippa en fuktskadad fönsterkarm i bastun. Men detta har du säkert full koll på =)
Klicka här för att svara


