Hej

Har lokaliserat dålig lukt till golvbrunnen i mitt badrum. Borde det inte vara något mer i golvbrunnen, det enda som finns är det på bilden. I de tidigare jag har sett har det funnits ett löst vattenlås som man kan ta ut.

Ifall det är så att det saknas något går det att köpa som reservdel?

Vad säger ni?

/Adam
 
  • Photo1.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
kan inte vara ett nyrenoverat badrum va? Tycker det blå man se indikerar att det är en purusbrunn.
 
Inte nyrenoverat. Får bli i åka förbi någon bygghandel i kolla vilken typ det är

/Adam
 
A adamny skrev:
Inte nyrenoverat. Får bli i åka förbi någon bygghandel i kolla vilken typ det är

/Adam
Jag vet att det gått mer än 10 år sedan denna tråd diskuterades, men jag har exakt samma golvbrunn och problem i vårt hus. Lyckades du hitta en vattenlåsinsats och minns du vad den hette, adamny? :-)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.