Måste betona att det har skett stora förändringar i Sthlm sista veckorna så ovan ska tas med en nypa salt:
Budgivningarna har stannat av så det krävs fler visningar än söndag och måndag
Mäklare har slutat publicera bud på nätet (då de ofta får ett första bud 20% under utropspriset på villor)
När väl budgivningar sker så är det höjningar om 10.000 åt gången så de blir väldigt utdragna.