Vad jag vet så är det väl ganska vanligt att man klorerar vatten i reningsverken då bakterienivåerna är för höga. Men det är olika beroende på var vattentäkterna ligger och beroende på årstid, det kloreras väl mest på vår/sommar kan jag tänka mig.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.