Du kanske bara tryckt på block eller något? Lätt hänt... :-)

H Harald Blåtumme skrev:
Visst är det? 😂

Men vad fan kolla här: om din dotter strulat till det med toan, var litet finkänslig det är allt jag säger. "Be a man" om detta, "be a woman", hantera det vuxet. Det är allt jag säger. Over and out på detta.

H Harald Blåtumme skrev:
Hon kan inte se dig.

H Harald Blåtumme skrev:
Men vad fan kolla här: om din dotter strulat till det med toan, var litet finkänslig det är allt jag säger. "Be a man" om detta, "be a woman", hantera det vuxet. Det är allt jag säger. Over and out på detta.
Vad tycker du att "var lite finkänslig" betyder?

Nyfniken Nyfniken skrev:
Hon kan inte se dig.
Och ingenting kan bekymra mig mindre kan jag garantera...

Nyfniken Nyfniken skrev:
Harald jag kan inte svara på dina inlägg men oroa dig inte, det var en sansad konversation men självklart måste hon veta att det inte kan göras igen. Hade ju vart ännu värre om hon orsakar stopp i avlopp någon annanstans än hemma.

• Gilla
Roger Fundin
  • Laddar…
Nyfniken Nyfniken skrev:
Att inte trycka på en 11-årig dotters jobbiga punkter... vad fan skojar du med mig?

Nepps nu lämnar jag denna gudsförgätna tråd forever. Ha det så skoj allihop.

A
H Harald Blåtumme skrev:
Att inte trycka på en 11-årig dotters jobbiga punkter... vad fan skojar du med mig?

Nepps nu lämnar jag denna gudsförgätna tråd forever. Ha det så skoj allihop.
Är du full eller? Hon sa ju till sin dotter att inte göra så igen, vad mer kräver du?

• Gilla
Anna_H
  • Laddar…
Vet någon om det går att ta bort en tråd? Känner att jag har fått svar på min fråga och behöver inte ha den öppen mer

• Gilla
Maxizor
  • Laddar…
StorDrömLitenBudget StorDrömLitenBudget skrev:
Vet någon om det går att ta bort en tråd? Känner att jag har fått svar på min fråga och behöver inte ha den öppen mer
Det kan gå under väldigt speciella omständigheter. Har svårt att se att några sådan föreligger här.

Orsaken till detta är bland annat att detta är inte "din tråd". Det är du som startat den men du äger den inte och den information som finns här tillhör forumet och ska framgent vara till nytta för oss alla.

• Gilla
Roger Fundin och 4 till
  • Laddar…
Fick tipset av en rörläggare att med jämna mellanrum hälla några skurhinkar med vatten i toaletten för att spola ut eventuella början på stopp. Dagens toaletter spolar generellt lite snålt. Själv brukar jag passa på att tömma badkaret med hink lite då och då för att spola ut rören.

• Gilla
Roger Fundin och 2 till
  • Laddar…
T topmount skrev:
Fick tipset av en rörläggare att med jämna mellanrum hälla några skurhinkar med vatten i toaletten för att spola ut eventuella början på stopp. Dagens toaletter spolar generellt lite snålt. Själv brukar jag passa på att tömma badkaret med hink lite då och då för att spola ut rören.
Bra tips!!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.