2 223 läst ·
10 svar
2k läst
10 svar
Rolig IKEA-kuriosa
Medlem
· Västra götalands län
· 35 inlägg
Upptäckte igår till min stora förtjusning en rolig detalj på mitt närmaste IKEA-varuhus. På deras offentliga toaletter sitter det FMM-blandare istället för deras egna modeller. Borde inte detta säga en del om kvaliteten? 
Jag köpte en IKEA kran till köket för några år sedan för att byta ut en 15-20år gammal FMM, att det inte finns resevdelar visste jag och det avspeglas väl på priset.
Den skall ha keramiska tätningar + att den hade 5-års gaaranti.
Men jag fick rätt mot mig själv, det är bara smörja och nu skall den ut till förmån för en Oras.
IKEA blandaren läcker nere vid foten när man spolar och det blir fult med kalkavlagringar. Jag vill helst ha en kran där vattnet endast kommer ur munstycket
Den skall ha keramiska tätningar + att den hade 5-års gaaranti.
Men jag fick rätt mot mig själv, det är bara smörja och nu skall den ut till förmån för en Oras.
IKEA blandaren läcker nere vid foten när man spolar och det blir fult med kalkavlagringar. Jag vill helst ha en kran där vattnet endast kommer ur munstycket
Har hört att de inte har sina egna blandare på sitt kontor i Helsingborg heller. De har tydligen FMM eller nått annat känt....
Medlem
· Västra götalands län
· 35 inlägg
Klicka här för att svara