Ska till att tilläggsisolera invändigt på mitt hus och undrar om jag borde riva bort den gamla tretexen som sitter där idag eller om jag bara låta den vara.
Idag ser det ut så här: Ytterpanel, halvtaskig vindpapp, 4tums plank, spännpapp, tretex.
Jag kommer att sätta ny vindpapp på insidan, regla upp och sätta linullsisolering, vindtät, OSB och sedan gips.
Som sagt, ska tretexen bort eller inte?