Faktiskt tar evema bara 350 kr.
 
Miike
Ja om man kan dra momsen så annars 350 plus moms 25%. Men i vilket fall är det inte många kronor för att vara på säkra sidan .
 
  • Gilla
Asbesträdd
  • Laddar…
Jag kan ju inte dra av momsen på eget uthus;)...... inte ens fast jag är österbottning:p

Skattefusk lär nämligen vara österbottnisk nationalsport........ enligt en politisk kommentator här i Finland.
 
  • Gilla
Miike och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.