2 335 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
rimlig kostnad
Hej, har fått in en offert på flytning,fuktspärr (LIP) samp kakling av ett badrum på övervåning med snedtak på ca 5,5 kvm.
Priset blev 16000 +moms för endast arbetet. Låter det som en rimlig kostnad eller är det för dyrt/billigt ? tycker själv att det låter rimligt. blir dock lite förvånad när jag för ett par veckor sedan fick en offert från ett annat företag på 32900 :- för exakt samma arbete. de måste ha tagit i från fotknölarna ?
Priset blev 16000 +moms för endast arbetet. Låter det som en rimlig kostnad eller är det för dyrt/billigt ? tycker själv att det låter rimligt. blir dock lite förvånad när jag för ett par veckor sedan fick en offert från ett annat företag på 32900 :- för exakt samma arbete. de måste ha tagit i från fotknölarna ?
Klicka här för att svara