1 336 läst ·
5 svar
1k läst
5 svar
Retrokyl i hörna,går det?
Hur mycket går det att öppna gorenges retro kyl o frys om man sätter den i en hörna(dörren mot hörnan)?
Jag vill ha två stycken, kanske det är bättre att ha dörrarna hängda mot varandra?
Jag behöver inte öppna båda samtidigt!
Jag antar att smegs är likadan,med dessa utbucktande dörrar.
Dom ser ut såhär:
http://www.fyndmax.se/gorenje-kyl-frysskap-rk60359oc/16349-0
Jag vill ha två stycken, kanske det är bättre att ha dörrarna hängda mot varandra?
Jag behöver inte öppna båda samtidigt!
Jag antar att smegs är likadan,med dessa utbucktande dörrar.
Dom ser ut såhär:
http://www.fyndmax.se/gorenje-kyl-frysskap-rk60359oc/16349-0
http://products.gorenje.si/fts/GetD...77&jezik=sv&tipVsebine=1&docName=142291sv.pdfKolla i manualen här: Användarmanual
Sidan 8 närmare bestämt.
Sidan 8 närmare bestämt.
Tack kamy, jag hittade en bild på sidan innan där det står minst 18cm.
Det betyder att om man vill ha två jämte varandra så bör man ha 18cm om man vill ha dem både vänsterhängda(samma med båda högerhängda)
Då får jag lösa det på annat sätt!
Det betyder att om man vill ha två jämte varandra så bör man ha 18cm om man vill ha dem både vänsterhängda(samma med båda högerhängda)
Då får jag lösa det på annat sätt!
Klicka här för att svara