Hur mycket går det att öppna gorenges retro kyl o frys om man sätter den i en hörna(dörren mot hörnan)?
Jag vill ha två stycken, kanske det är bättre att ha dörrarna hängda mot varandra?
Jag behöver inte öppna båda samtidigt!
Jag antar att smegs är likadan,med dessa utbucktande dörrar.
Dom ser ut såhär:
http://www.fyndmax.se/gorenje-kyl-frysskap-rk60359oc/16349-0
 
Ingen som vet om den går att öppna 90 grader?
 
Tror inte Gorenje har dörrlås på dessa, så det borde gå att smälla upp dörrarna fullt.
 
Tack kamy, jag hittade en bild på sidan innan där det står minst 18cm.
Det betyder att om man vill ha två jämte varandra så bör man ha 18cm om man vill ha dem både vänsterhängda(samma med båda högerhängda)
Då får jag lösa det på annat sätt!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.