1 370 läst ·
6 svar
1k läst
6 svar
Rep av gammal golvlampa
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 6 820 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 6 820 inlägg
Varför ska du byta armarna? Är det en äldre lampa brukar kvaliteten vara mycket bättre än vad som går att köpa idag. Normalt sett gjordes de av mässing. Kabel på sådana brukar gå inuti och är bara att byta ut.
Har en trearmad från 1930-talet själv, med nya kablar och strömbrytare.
Har en trearmad från 1930-talet själv, med nya kablar och strömbrytare.
De går inte längre att ställa i olika lägen (för slappa) helt riktigt är de av mässing, kabel inuti vilken jag bytt ut.MultiMan skrev:
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 6 820 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 6 820 inlägg
https://www.ljustema.se/reservglas-mm/63124-flexarm-28cm-massing-7330525078011.html?gad_source=1
https://belysningsmaterial.se/armat...-bojarmar/flexarm-oxid-massing-m10x1mm-280mm/
Bara att fortsätta med bild eller ordsökning för fler altermativ.
https://belysningsmaterial.se/armat...-bojarmar/flexarm-oxid-massing-m10x1mm-280mm/
Bara att fortsätta med bild eller ordsökning för fler altermativ.
Klicka här för att svara
