Frustrator #331 Verktygstokig · Halland · 8 317 inlägg 7 feb 2021 13:23 Frustrator Verktygstokig Halland 8 317 inlägg 7 feb 2021 13:23 #331 Ola C skrev: Jag är hyfsad på Mellot men när det kommer till tippningstävlingen får jag ALLTID stryk av han som var programledare förra året [bild] Jag är usel på Mellot men lyckades istället hitta en bild på när @Ola C var med i tidningen förra gången Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Tyckte nog den frisyren var bättre än den du har nu..
Ola C skrev: Jag är hyfsad på Mellot men när det kommer till tippningstävlingen får jag ALLTID stryk av han som var programledare förra året [bild] Jag är usel på Mellot men lyckades istället hitta en bild på när @Ola C var med i tidningen förra gången Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Tyckte nog den frisyren var bättre än den du har nu..
A AndersKH #332 Medlem · 3 inlägg 1 maj 2022 09:45 AndersKH Medlem 3 inlägg 1 maj 2022 09:45 #332 V vectrex skrev: Hade visst missat detta också. Skicka mig ett PM med din mailadress så kan jag skicka filen. Har først set dit svar nu, men har sendt dig en PM
V vectrex skrev: Hade visst missat detta också. Skicka mig ett PM med din mailadress så kan jag skicka filen. Har først set dit svar nu, men har sendt dig en PM