Hej Vårtimer! Hur har det gått för dig? Står inför att renovera min trapp som ser väldigt mycket ut som din. Så det skulle vara intressant att höra hur du gjorde och hur det blev. Lurar mycket på hur jag ska lösa trappnosen, om jag ska klä in den, eller låta mattan bara täcka själva trappsteget.