J jazzfreaket skrev:
Hej Vårtimer! Hur har det gått för dig? Står inför att renovera min trapp som ser väldigt mycket ut som din. Så det skulle vara intressant att höra hur du gjorde och hur det blev. Lurar mycket på hur jag ska lösa trappnosen, om jag ska klä in den, eller låta mattan bara täcka själva trappsteget.

Låtit projektet vila eftersom jag håller på ute nu när de e väder ;) . Men det slutade med att jag helt enkelt kapade bort trappnosen. Ska använda foder som trappnos sen med distans inanför så jag kan ha en gömd ledlist under
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.