Hej!
Jag har just skaffat mig två bättre begagnade Hager Gamma normkapslingar, en 3x13 och en 4x13. De har lite missfärgningar i plasten och är fult urklippta i underkant.
Jag har en burk RAL9010 som jag tänkte jag kan spraya på, men vad skall jag använda för att rengöra plasten? T-röd? Bensin?
Sedan för att täcka urklippen, skulle man kunna skruva dit en
sådan här?