Hej!

Jag har just skaffat mig två bättre begagnade Hager Gamma normkapslingar, en 3x13 och en 4x13. De har lite missfärgningar i plasten och är fult urklippta i underkant.

Jag har en burk RAL9010 som jag tänkte jag kan spraya på, men vad skall jag använda för att rengöra plasten? T-röd? Bensin?

Sedan för att täcka urklippen, skulle man kunna skruva dit en sådan här?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.