Hej,
Håller på att renovera badrum och ser nu att det är hyvlat i bjälklaget för att få fram ett fall mot tidigare brunn. Detta ger mig nu problem när jag skall sätta en purusplatta i våg och sedan ett golv i spånskiva
Bjälklaget är CC60. Har ni några tips? Behöver jag regla om för att få rakt från högsta punkt? Isåfall hur för att få bästa resultat?
MVH