Hej.
Jag bor i ett enplanshus med källare.
Mellan källaren och markplan så ligget det tvärgående betongelement. Finns der någon som har erfarenhet av att renovera ett sådant badrum? Är alla rör ingjutna i betongen? Kan man bila utan att åka rakt igenom? Osv osv.
Mvh
Tobias