Hej.

Jag bor i ett enplanshus med källare.
Mellan källaren och markplan så ligget det tvärgående betongelement. Finns der någon som har erfarenhet av att renovera ett sådant badrum? Är alla rör ingjutna i betongen? Kan man bila utan att åka rakt igenom? Osv osv.

Mvh
Tobias
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.