Köpte hus med pool och precis startat upp värmen. Tycker den värmer långsamt, stått stilla på 19 grader nu i ett dygn. Och det kanske inte är så konstigt med tanke hur den ser ut.
Den frostar även igen om den får gå över natten trots att det är +10 grader nattetid. Finns en defrostfunktion som går igång med jämna mellanrum.
Gastempen stod på 67 grader precis.
Hur rengör jag detta bäst? Spola vatten? Något verktyg? Något medel?
Den frostar även igen om den får gå över natten trots att det är +10 grader nattetid. Finns en defrostfunktion som går igång med jämna mellanrum.
Gastempen stod på 67 grader precis.
Hur rengör jag detta bäst? Spola vatten? Något verktyg? Något medel?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara